Δευτέρα 6 Ιουλίου 2020

Δασκάλα σε ειδικό σχολείο έκανε όλους τους μαθητές της με σύνδρομο down παρανυφάκια στον γάμο της

Ένας εκπαιδευτικός προσφέρει στα παιδιά και εκείνα με τη σειρά τους γνωρίζουν να εκτιμούν όλα όσα πήραν από το δάσκαλό τους. Η σχέση όμως του δασκάλου με μαθητή ειδικών αναγκών μπορεί να γίνει ακόμη πιο δυνατή. Ένα παράδειγμα αποτελείθ μια δασκάλα από το Κεντάκι των Ηνωμένων Πολιτειών Αμερικής, η οποία ήθελε να έχει δίπλα της, τους μαθητές της, ακόμη και την ημέρα του γάμου της.
Μαθητές, τα παρανυφάκια στο γάμο της Κέισι.

Η Κέισυ Φρέντς δεν έμεινε απλώς σε μια πρόσκληση. Αντίθετα, έκανε όλα τα παιδάκια με σύνδρομο down τάξης της , παρανυφάκια. Τη συνόδεψαν λοιπόν με χαρά στην πιο ευτυχισμένη μέρα της ζωής της. Απ' ότι φαίνεται στις φωτογραφίες ήταν μια πολύ ευχάριστη μέρα και για εκείνα. "Νιώθω αυτά τα παιδιά σαν οικογένειά μου" δήλωσε συγκινημένη η δασκάλα σε τοπικό μέσο "Είναι οι πρώτοι μου μαθητές . Οι μοναδικοί μέχρι στιγμής και έχω δεθεί τόσο πολύ μαζί τους  που δεν θα μπορούσα να φανταστώ ότι θα λείπουν από μια τόσο μοναδική στιγμή της ζωής μου", ανέφερε στη συνέχεια.


Οι μαθητές από την πλευρά τους δήλωσαν πως από όλη την ημέρα δεν θα ξεχάσουν τον πουρέ πατάτας και τον χορό. Φαίνεται ότι οι μικροί παράνυμφοι το χάρηκαν με την ψυχή τους.
Δεν κατέβηκαν λεπτό απ' την πίστα. " Ήταν συναρπαστικό, απίθανο", συνέχισε η Φρεντς. " Να τους έχω δίπλα μου. Να έχουν ενεργό ρόλο σε κάτι τόσο όμορφο. Είναι κάτι που με συγκινεί πραγματικά".



Εκτυπώστε αυτή την σελίδα

Σας άρεσε η ανάρτηση ;



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

previoustbutton nextbutton homebutton

Πηγή: Google news

Infos

Χατζόπουλου 39, Χαλκίδα
22210 29139
an.elp.po@gmail.com

Subscribe

facebook twitter goggle-plus YouTube